رفتن به محتوای اصلی
امروز: ۰۶:۴۸:۰۲ ۲۰۲۴/۰۷/۰۵     ورود
EN - FA

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

برای تبلیفات در سایت

selectreadingintermediate

Student Learning Teams

تیم های یادگیری دانشجویی

 by John N.‎ Gardner and A.‎ Jerome Jewler
from Your College Experience

نوشته شده توسط جان ن. گاردنر و آ. جروم جولر از تجربیات دانشگاهی

tarnomeintermediateselectreading

tarjomeintermediateselectreading
Research has shown that college students can learn as much, or more, from peers as they do from instructors and textbooks.‎ When students work effectively in a supportive group, the experience can be a very powerful way to improve academic achievement and satisfaction with the learning experience

تحقیقات نشان داده است، دانشجویان همانقدر یا بیشتر که از معلمان و کتب یاد می گیرند می توانند از همکلاسی ها بیاموزند. وقتی دانشجویان در یک گروه حمایت کننده به طور موثر کار می کنند، این تجربه می تواند روشی بسیار قدرتمند برای پیشرفت تحصیلی و رضایت از تجربه یادگیری باشد.

Recent interviews with college students at Harvard University revealed that nearly every senior who had been part of a study group considered this experience crucial to his or her academic progress and success.‎ The list below describes several important activities that you and your study group or learning team can collaborate on

مصاحبه های اخیر با دانشجویان در دانشگاه هاروارد نشان داد که تقریباٌ هر دانشجو سال آخری که بخشی از یک گروه مطالعه بوده است، این تجربه را برای پیشرفت و موفقیت دانشگاهی اش حیاتی دانسته است. لیست زیر چندین فعالیت مهم را شرح می دهد که شما و گروه مطالعاتی یا تیم یادگیری تان می توانید در آن همکاری کنید.

Activities for a Learning Team
 ۱Sharing class notes.‎ Team up with other students immediately after class to share and compare notes.‎ One of your teammates may have picked up۴ something you missed or vice versa

فعالیت هایی برای یک تیم یادگیری

۱- به اشتراک گذاشتن یادداشت ها. بلافاصله بعد از کلاس دور هم جمع شوید و یادداشتها را به اشتراک گذاشته و مقایسه کنید. یکی از هم تیمی های شما ممکن است چیزی فهمیده باشد که شما از دست داده باشید یا برعکس.

 ۲Comparing ideas about assigned readings. After completing each week's readings, team up with other students to compare your highlighting and margin notes.‎ See if you all agree on what the author's major points were and what information in the chapter you should study for exams

ایده ها را درباره متن های معین مقایسه کنید. بعد از کامل کردن متن های هر هفته، با دیگر دانشجویان دور هم جمع شوید و یادداشت هایی که در حاشیه نوشته اید و مشخص کرده اید را با هم مقایسه کنید.

۳Doing library research. Studies show that many students are unfamiliar with library research and sometimes experience "library anxiety:‎' Forming Library research teams is an effective way to develop a social support group for reducing this fear and for locating and sharing information

۳- انجام تحقیقات کتابخانه ای. مطالعات نشان داده است که بسیاری از دانشجویان با تحقیقات کتابخانه ای ناآشنا هستند و گاهی اوقات اضطراب کتابخانه ای را تجربه می کنند: تشکیل تیم های تحقیقاتی کتابخانه ای یک روش موثر برای توسعه یک گروه حمایتگر اجتماعی برای کاهش این ترس و یافتن و به اشتراک گذاشتن اطلاعات است.

 ۴Meeting with the instructor. Having your team visit the instructor during office hours to seek additional assistance in preparing for exams is an effective team learning strategy for several reasons.‎ If you are shy or unassertive, it may be easier to see an instructor in the company of other students.‎ Your team visit also sends a message to the instructor that you are serious about learning

۴- ملاقات با مربیان. ملاقات با مربیان در طول ساعات اداری برای دستیابی به کمک بیشتر برای آمادگی در امتحانات، به چندین دلیل؛ استراتژی یادگیری تیمی موثری است. اگر شما خجالتی یا کمرو هستید، ممکن است، دیدن مربی به همراه دیگر دانشجویان برای شما راحت تر باشد. ملاقات تیمی شما همچنین این پیام را به مربی منتقل می کند که شما درباره یادگیری جدی هستید.

۵Reviewing test results. After receiving test results, the members of a learning team can review their individual tests together to help one another identify the sources of their mistakes and to identify any "model" answers that received maximum credit.‎ You can use this information to improve your performance on subsequent tests or assignments

۵- مرور نتایج امتحانات. بعد از دریافت نتایج امتحانات اعضای تیم یادگیری می توانند نتایج امتحانات انفردایشان را با هم مرور کنند تا آنها را در شناسایی منابع اشتباهاتشان کمک کند و پاسخ هایی که بالاترین نمره را کسب کرده اند، به عنوان الگو شناسایی کنند. شما می توانید از این اطلاعات برای بهبود عملکردتان در امتحانات یا تکالیف بعدی استفاده کنید.

Not all learning teams, however, are equally effective.‎ Sometimes group work is unsuccessful or fails to reach its full potential because insufficient thought was given to how teams should be formed or how they should function.‎ The following suggestions are strategies for maximizing the power of peer collaboration

اما همه تیم های یادگیری بطور یکسان مفید نیستند. گاهی کار گروهی موفقیت آمیز نیست یا در رسیدن به پتانسیل کاملش شکست می خورد زیرا تفکر کافی برای چگونگی تشکیل تیم یا چگونه عملکرد افراد، وجود نداشته است. پیشنهادات زیر استراتژی هایی برای به حداکثر رساندن قدرت همکاری همسالان است.

Strategies for Making a Learning Team Successful
 ۱In forming teams, seek peers who will contribute quality and diversity. Look for fellow students who are motivated:‎ who attend class regularly, are attentive and participate actively while in class, and complete assignments on time

استراتژی هایی برای ساختن یک تیم یادگیری موفق

۱- در تشکیل تیم ها، به دنبال همسالانی باشید که به کیفیت و تنوع کمک می کنند.  به دنبال دانشجویانی باشید که باانگیزه هستند: بطور مرتب در کلاس حضور می یابند، در کلاس درس توجه دارند و مشارکت فعال دارند و تکالیف را به موقع انجام می دهند.

Include teammates from both genders as well as students with different personality characteristics.‎ Such variety will bring different life experiences and different styles of thinking and learning strategies to your team, which can increase both its quality and versatility

هم تیمی ها شامل هر دو جنس باشند و همچنین دانشجویان ویژگی های شخصیتی متفاوت داشته باشند. چنین تنوعی تجربیات زندگی متفاوت و سبک های تفکر و استراتژی های یادگیری متفاوتی به همراه خواهد داشت که می تواند کیفیت و تطبیق پذیری را افزایش دهد.

Furthermore, choosing only your friends or classmates who have similar interests and lifestyles can often result in a learning group that is more likely to get off track and onto topics that have nothing to do with the learning task

علاوه بر این، انتخاب تنها دوستانتان یا همکلاسی هایتان که علایق و سبک های زندگی مشابه دارند، اغلب به گروه یادگیری منجر می شود که احتمالاً تمرکز خود را از دست داده و به مباحثی می پردازد که هیچ ارتباطی به کار یادگیری ندارد.

 ۲Keep your group size small (three to six classmates). Smaller groups allow for more face-to-face interaction and eye contact and less opportunity for any one individual to shirk his or her responsibility.‎ Also, it's much easier for small groups to get together outside of class

۲- گروه را کوچک نگه دارید (سه تا ۶ همکلاسی). گروه های کوچک اجازه می دهد افراد چهره به چهره و چشم در چشم با هم تعامل داشته باشند و افراد فرصت کمتری پیدا می کنند از وظایفی که برعهده گرفته اند شانه خالی کنند. همچنین برای گروه های کوچک جمع شدن دور هم بعد از کلاس خیلی ساده تر است.

Consider choosing an even number of teammates so you can work in pairs in case the team decides to divide its work into separate parts for different members to work on .‎

در نظر داشته باشید با انتخاب تعدادی برابر هم تیمی، می توانید در مواردی که تیم تصمیم می گیرد کار را به بخش های مختلف تقسیم کند تا اعضای مختلف روی آن کار کنند، به صورت دو تایی کار کنید.

۳Hold individual team members accountable for contributing to the learning of their teammates. Research on study groups at Harvard University indicates that they are effective only if each member has done the required course work in advance of the group meeting.‎

۳- اعضای تیم را برای کمک به یادگیری هم تیمی هاشان مسئول بدانید. تحقیقات بر روی گروه های مورد مطالعه در دانشگاه هاروارد نشان می دهد که آنها تنها وقتی موثر هستند که هر یک از اعضاء قبل از جلسه، دوره مورد نیاز را انجام داده باشد.

One way to ensure proper preparation is to ask each member to come to the group meeting prepared with specific information to share with teammates, as well as with questions on which they would like to receive help from the team

یک راه مناسب برای آماده سازی مناسب تیم این است که از هر یک از اعضاء بخواهید در جلسه گروه؛ اطلاعاتی خاص، برای به اشتراک گذاشتن با هم تیمی ها آماده کنند  و همچنین سوالاتی که در مورد آنها می توانند از تیم کمک بگیرند بیاورند.

Another way to ensure that each teammate prepares properly for the meeting is to have individual members take on different roles or responsibilities.‎ For example, each member could assume special responsibility for mastering a particular topic, section, or skill to be taught to the others

روش دیگر برای اطمینان از آمادگی مناسب هم تیمی ها برای جلسه، این است که هر یک از اعضاء جداگانه نقش ها یا مسئولیت های متفاوتی بپذیرند. به عنوان مثال هر یک از اعضاء مسولیتی خاص برای مهارت پیدا کردن در یک موضوع یا بخش خاصی را برعهده بگیرند یا مهارتی برای آموزش به دیگران به عهده بگیرند.

This course may be the perfect place for you to form learning teams and to start putting principles of good teamwork into practice.The teamwork skills you build in this course can be applied to your future courses, particularly those which you find most difficult.‎

این دوره ممکن است موقعیت عالی برای شما باشد تا تیم های یادگیری را تشکیل داده و ایده های کار تیمی خوب را در عمل بکار ببرید. مهارت های کار تیمی  که شما در این دوره می سازید، ممکن است در دوره های آینده شما؛ بخصوص آنهائیکه بیشتر برای شما دشوار هستند، بکار برود.

What's more, national surveys of employers consistently show that being able to work effectively in teams is one of the most important and valued skills in today's work world

از این گذشته، تحقیقات ملی بر روی کارفرمایان نشان می دهد که توانایی کار موثر در تیم، یکی از مهمترین و باارزش ترین مهارت ها در دنیای کار امروز است

field_video
کپی رایت | طراحی سایت دارکوب